عشــــــــق ....
 
برگهای پاییزی خاطرات من
 
 
چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, :: 9:52 ::  نويسنده : مریم

                 عشــق چیــز عجیبیستـــــ ....

       دل تــو کـــه می گیــــرد نـــفس هــای مــــن

                   بـــه شمـــاره می افتنـــد!



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت9:35---9 شهريور 1392
سلام ممنو از اینکه به منسر زدی باز هم پیشمن بیا راستی تو بیا به من نظر بده من انقدر بهت نظر میدم که بگی بسه

امیر
ساعت9:34---9 شهريور 1392
لینکت کردم

امیر
ساعت9:33---9 شهريور 1392
خودتان را درقلب هيچ آدمي نچپانيد،جانميشويد،چروك ميشويد فقط!!


امیر
ساعت9:33---9 شهريور 1392
پسری که با عشقش مثل یه پرنسس رفتار میکنه ثابت میکنه که تو دستای یه ملکه بزرگ شده ...

امیر
ساعت9:32---9 شهريور 1392
قالب متناسبي داري موفق باشيد

امیر
ساعت9:32---9 شهريور 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری

فردین
ساعت10:15---31 مرداد 1392
سلام مریم جون وبلاگ خوشکلی داری

حبیب
ساعت15:07---9 مرداد 1392
سلام مریم جان من خوبم شما چطوری؟
آره ماکائو رو رفته بود بازار پرندگان دیم واقعا زیباست البته ی نو پرنده دیدم به اسو طوطی برزیلی خیلی ساده وقشنگ بود البته جفت بود وبدون هم نمیتونستن زندگی کنن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


از اینکه وبلاگ منو که متعلق به خود شما دوستان هستش رو انتخاب کردید بی نهایت سپاسگذارم امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد با تشکر مریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برگهای پاییزی خاطرات من و آدرس maryam.z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 244
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 1062
بازدید کل : 37297
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1